Godnatt

Har nu varit nera på Kristoffers jobb och kollatm hjläpte till lite, sen prövade lite jackor, en som jag värkligen vill ha, men var svin dyr englig mig som inte har så mycket pengar 1600 tror jag den kostade. as fiiin. Sen har vi nyss ätit pizza, hemmagjord och kollat på desperate housewives, var ett roligt program, nu står kristoffer och diskar och jag funderar på att gå och lägga mig, är jävlgt trött fast jag har sovit mycket idag. hehe!

Jag gick in på kanal5 se och sökte lite på desperate housewives då kom det upp ett lnlägg om Eva Longorias sexvideo, hehe helt sjuk.

Här kommer inlägget.

När ryktet om Eva Longorias sexvideo kom ut, var det nog inte bara vi som började googla så det rök om tangentborden. Och äntligen, här är den - Desperate-donnans hemliga inspelning...


- Älskling, är du helt säker på att vi borde göra detta? frågar Eva i början av klippet. Det kan bli pinsamt om det kommer ut...


- Bara lugn, försäkrar Perry. Jag ska lägga den på en säker plats, som handskfacket i min bil. Där kommer man inte åt den utan nyckel.


Och så börjar det roliga! Men, med risk för att göra en del besvikna, det blir inte riktigt lika nasty som Paris Hiltons numera ökända hemvideo.


Tjejen har nämligen sinne för humor och en oanad självdistans, och så fort det började viskas om en intim inspelning med henne, tackade hon ja till att spela in en sketch med Perry Hilton, som egentligen heter Eric Olsen och är något av en kändis på humorsajten Funny or Die. Resultatet? Kanske något av det roligaste vi sett på nätet sedan, ja, TV4-spyan.


Klicka här för Eva Longorias "sexvideo" »

Och den riktiga Eva-videon? Eftersom ingen ännu har sett den och faktiskt kan bekräfta något, får vi nog ta det ryktet med en stor nypa salt...


Alexander Dunerfors Uppdaterad Tue Oct 02 21:33.

Hehe GODNATT, Nu ska madde sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0