Even the best fall down sometimes . .

Sitter nu och väntar på att Kristoffer ska komma hem, sen ska vi gå och handla mat, sen ska jag bara kolla på tv och slappa, känner mig nere idag, vet inte varför, men efter jag kollade på one tree hill så vart jag jätte nere, men pratade med Kristoffer en snabbis i tele, så vart lite bättre då, Men nu vill jag bara gotta i mig massa godis och bli tjock allvarligt fet vill jag bli just nu.

Saknar mina lillasyrror jätte mycket, Alexandra, Fanny & Samantha, men saknar kramarna från Alexandra & Fanny som fan, och att bara hålla om Fanny, och bädda ner henne i sängen, jag måste åka hem snart och hälsa på, båda för min skull & doms.

Nej nu ska jag gå och göra en kopp te och sen msa framför Las Vegas.

SNÖ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0