En helt vanlig torsdag

Gick upp vid halv 7, in i duchen och sen kutade jag till tunnelbanan, han precis med ett tunelbanetåg, sen gick jag och köpte en kopp chilatte & satt mig på tåget, bärjade läsa metro, sen åkte tåget en bit 07.11. sen medelade tågföraren att han skulle ändå lok och att det var nå fel, men vi skulle åka om några min, sen efter 30 min så medelar tågföraden att tåget är inställt och det går ett annat tåg, så ALLA kutade av tåget och gick till ett anat som gick 07.41, sen var vi iväg, gick bra tills vi kom precis in till Uppsala dä, vårat tråg inte fick plats på centralen,så fick vänta 10 - 15 min på att vi skulle få åka in, sen när vi  väl var famme på centralen, så hade jag redan missat min anslutningsbuss, men kutade till 2an, och var en snäll busschaför så vi fick åka före kl 09.00. Kom ungefär 30 min försent till skolan, men han med det vi skulle ändå!

Väl i skolan, var i kalkök igen, gjorde sallad,laxtalrikar & grillade avocados, gick ju bra. Sen fixade jag & Mimmi recept tills imorn, hittade as goda grejer. Kalkonspett med äpple & något mer. haha!

Dagen var kanon kul. haha! Har nog aldrig haft så kul på länge. =)

Köpte hem 2 morotskakor till mig & Kristoffer som jag ska överaska han med sen när han nu kommer hem. sen ska jag laga mat & kolla på Efterlyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0