People are stupid

Problem med sömnen Madde?
JAAAA!



Inatt kunde jag värkligen inte sova, låg och tänkte på allt, K snarkade så jag gick och la mig på soffan ett tag, sen när kylskåpet satt igång att burra sprang jag in i sovrummet igen. hällre snark än ett burrande kylskåp....
Låg och tänkte på Fannys födelsedag, julklappar, PENGAR, skolan, mormor & morfar, nyår mm. fattar inte låg tillomed och sjöng på Kalle anka satt på en planka..

Kalle anka satt på en planka ropade så här. 
mamma, mamma se så stor jag är..

och försökte inte tänkta på något med det funkade inte.. PANIIIIIK.
+ ONT i magen som vanligt.. 

På lunchen kom Kristoffer hem, sprang och köpte mjölk till mig så jag kunde göra gröt. haha Du är underbar älskling..
Idag ska jag kolla på tv (som vanligt) (ONE TREE HILL), sen städa lite om jag orkar, sen vänta på att Kristoffer kommer hem så ska vi gå ner på stan & kolla efter nå julklappar.. Sen ska vi nog kolla på filmen  Hairspray som vi laddade ner igår/idag.. & det blir nog popcorn till det.. Mumss!

Ha en bra dag. & ta hand om er. det är  ju FREDAG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0