Östervåla här kommer jag.

Sitter nu här framför datan och äter pasta. hur gott som hälst. Kristoffer har varit hemma på lunch och allt känns bra. är ju ledig idag. wee! Ska sanrt åka tåget till Uppsala sen ta bussen hem till Östervåla, ska fira min lillasyrran som fyller 5 år imorn, eftersom jag har kvällsresturang så hinner jag inte träffa henne imorn, så jag firar henne idag. köpte en barbie till henne i födelsedagspressent. Ska bara städa upp lite här innan jag åker..

Igår var jag nere på Kristoffers jobb och fixade allas julklappar, fina paket det vart :) GUD vad jag längtar tills jul nu, det kommer bli andra julen tillsamans med Kristoffer. känns så bra! Sen kommer det bli så mysigt at tåka till Östervåla när det nästa inte komer vara nå snö här alls, så när man kommer tillvåla blir det som ett vinterland. hah! Mysigt.
Nu måste jag fortsätta äta och sen gå

hoppas ni får en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0