Lyckokakor

Har inte varit nären dator på hela helgen, men ska berätta vad jag har gjort nu.
Ifredags jobbade jag och sen när jag kom hem var det bara en timme kvar tills Kristoffer slutade jobbet, så kollade lite på tv & packade. sen när han kom hem så gick vi ner till tåget, missade det tåget vi skulle ta mot Uppsala, så fick vänta ett tag, väl i Uppsala så fick vi vänta nästan en timme på Kristoffers lillbror som skulle hämta oss i Uppsala, så vi satt inne på Fyrishov och käkade chips, sen väl hemma kollade vi på tv & tog det lungt.
I Lördags var det dags för mig att gå up tididgt, skulle ta familjekort (oss barn) på dagis så gick dit fick vänta ett tag sen var det vår tur. korten vart fina, får dom nog till jul. Sen gick jag hem till Krisotffer och nästan direkt åkte vi hem till hans mormor & morfar fikade och så, sen pratade vi om massa saker. sänger & soffor. så då åkte vi in en snabbis till IKEA, Kollade på sängen. (Snart har vi en ny säng.) ´sen efter det åkte vi hem till Kristoffer igen, gjorde as god mat, sen lärde Carina mig att göra tacopaj. hah!
igår söndag var vi bara hemma hela dagen, sen käkade vi gott kollade lite på tv, sen körde Kristoffer lillberor oss till Uppsala, vi han precis med ett tåg, så vi var hemma i skaplig tid.
mublerade om i sovrummet. mysigt..

Idag sa ajg städa och gå ner på stan och kolla julklappar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0