Gör allt jag kan.

Det är äntligen fredag, och det känns så bra. äntligen helg. men kommer ändå inte få nå bra helg ska till skolan imorn och jobba igen, buu. (om jag orkar). sen ikväll kanske jag ska till Noträllje och festa med Mimmi + hennes vänner. beror på om jag orkar. Sen om inte kanske jag åker till mormor & morfar, om inte jag åker dit stannar jag bara hemma och äter GODIS & CHIPS.

Jag gör allt för dig

Måste bara berätta en sak, igår när jag kom hem hängde det en jacka i garderoben, till mig.. Kristoffer hade köpr jackan jag ville ha till mig. Ååå vart så glad så jag började grina.. tack älskling.

Ska gå nu och kolla på tv, sen bara vänta på att Kristoffer kommer hem. lååång dag..

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0