Fucked up

Inatt drömde jag massa mardrömmar. ena handlade om att jag var hos doktorn & dom opererade mig efter som jag har ont i magen, jag opererades vaken och dom gjorde mig i massa delar :S Sen vakande jag. Ucch!! Blää hatar att drömma mardrömmar.. Kommer typ bara ihåg den, blää!

Krisoffer kom hem på 10 rasen och kollade till mig, har fortfarande ont i magen :/ måste bli bra sanrt så jag kan åka till skolan, På lunchen kom kristoffer hem och också väckte mig, heh då gick jag upp och kollade på tv, sen kom Maria också, hehe Kristoffer kammade mitt hår, har inte kammat det sen i lördags.. :S. Nu sitter jag har och har precis ätit lite manna gryns gröt. hur gått som hälst, ska gå och kolla på tv nu med en liten kopp proviva.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0