Stockholm !

Åkte till Stockholm igår, först var jag på stan med Therese sen åkte jag med 18.10 tåget till Stockholm. Där stod Kristoffer och väntade, sen skulle vi gå och vänta på Oscar och Lina som vi skulle träffa! Gick hem till oss och käkade PIZZA !!! as gott, sen skulle Oscar och Lina gå på bio, då gick jag och Kristoffer till Godiscentert och köpte as mycket godis!
Idag så väckte Kristoffer mig, han hade rast. Konstigt nog hade jag inte vaknat när han gick till jobbet.. haha! Så nu är man uppe kl är ca 10.35. Har planerat att jag ska gå på stan idag (med mig själv) sen ska Kristoffer och jag gå till bax till stan och köpa linsvätska!

Nu ska jag kolla på 
 Grey´s anatomy,
Hejdå!
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0