Listan..

Jag har...

(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(x) varit beroende av något
(x) druckit alkohol
(x) varit full
(x) varit kär
(x) blivit dissad
(x) dissat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) borstat tänderna med någon annans tandborste
(x) haft känslor för någon som inte haft känslor för mig
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
( ) blivit utkastad från en krog
( ) hamnat i fyllecell
(x) varit förälskad i en lärare
(x) skolkat
( ) plankat in på en tillställning
( ) sett någon dö
( ) sett en död människa
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
( ) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) snattat
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande

(x) tagit smärtstillande
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) nakenbadat
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
( ) åkt ambulans
(x) blivit kittlad - Blir jag gämt  :)
( ) blivit rånad

(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett vilt djur
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en dag
(x) dansat i månljus
(x) fått kärleksbrev
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) hatat mitt utseende
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) gått barfota i lera
(x) varit vilse i skogen
(x) haft sex utomhus
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor

(x) åkt rullskridskor
( ) hoppat fallskärm
(x) fått en önskan inslagen

(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) velat dö
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) stannat uppe hela natten - Kan inte det. är för trött jämt.
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) sovit på ett höloft
(x) spelat kyckling
( ) kopierat ett viktigt skolarbete
(x) blivit puttad i en sjö med kläderna på
(x) puttat någon i en sjö med kläderna på
(x) brutit ett ben - i handen.
(x) skrivit en dikt
(x) drömt mardömmar
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) sjungit inför publik
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) är kär - Jaaaa!

Bjuder på en bild på mig :)
image25

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0