Näst sista dagen !

Då vad det tisdagen den 12 Juni år 2007 och det bertyder att imorn har jag skolavslutning =), så imorn har man klarat av ett helt år till på Ekebyskolan. haha fyy fan vad jag e bra! Skulle ha gått på bio idag som skolan hade fixat med hade redan sätt den (tråkigt nog) så jag har bara varit hemma och tagit det lungt, solat lite å så! Försökt fixat tvn, som fixade sig till slut. och så har man fixat sitt lilla rum. Har fått veta för ett tag sen att det kanske kommer att åska inatt igen.. RÄDD, vill inte att det ska åska..!! Sen en til sak, har fått nå inbjudan till grillkväll på gästis av mittgammla fotbolls lag. :S PANIK, Vet inte om jag ska gå eller inte, vi får se hur jag gör, vill ju inte sitta ensam, när alla andra känner varandra eller är med varandra varje dag. tråkigt nog att man inte passar in.!
Åker nog hem till Stockholm istället för att gå på en grillkväll å känna sig utanför.!
Ska nog ut med Jossan imorn, blir väl seven som vanligt.! Man har då tur att det är gratis intrede till 22.00, så då kan man gå fast man inte har nå pengar.. Wee! Jag kan ha kul utan å dricka också!
Saknar min kristoffer
.image54
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0