Midsommar dagen!

Det vart en ålands resa!
Med mycket god mat, skratt och trött het :P
En trevlig dag/kväll!

image94

Syrris sminkar sig på vägen till åland :P

image95

Det blåste sååå mycket när vi gick ut på båten :P typ STOOOORM

image96

Syrris posár, och mamma kommer bakom å hostar :P

image97

Det blåser ännu mer..! STOOOOOORM!!!

image98

Vi gick in i en gång, för där blåste det inte :P

image99

Så er vi havet.. WOOOOW

image100

Mammis knäpper kort på oss, min väska är öppen :S!
Syrris är längre än mig, fast jag e älst :P haha!

image101

Morbror  Thomas sitter och pekar finger till mig :S men så kommer syrris med sin hand före :P

image102

Jag kollar i Taxfreetidningen efter godis, då tar morbror ett kort på mig. LER!

image103

Syrris första drink (som mamma köpte) efter mycket tjat... Skulle ha en rosa men fick en brun :P

image104

SLURP , sa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0