Kanooon!

Nu har jag råkat radera det jag har skrivit så nu är jag arg, får skriva om allt igen...!

Igår var det en tråkig dag till och början med, kollade på 2 filmer nästn, (ska fortsätta kolla idag) + att det regnade..! Sen kom Kristoffer upp från jobbet och bertääade att vi skulle åka på ett till uppdrag från hans jobb, (var i Nynäshamn i tisdags) så vi skulle åka till IKEA. Barkarny och hämta svart tyg och 4 speglar. Så efter han hade slutat sitt jobb åkte vi direkt och körde lite fel, missade utfarten, och missade ingångar till Ikea, men det gjorde inget, Det var skönt att komma från lägenheten ett tag. När vi kom till Ikea, så gick vi runt  ocj hittade massa saker så vi shoppa loss, kom hem med ett bord, en lampa med skärm, underlägg till kastruller, en stekpanna, kökshandukar,bestikhållare,knivsätt , en Klocka, sen kanske det var nå mer, men kommer inte ihåg. Sen så det svarta tyget och dom 4 speglarna som ska va till afären på gotland. :)
Sen när vi kom hem så gjorde jag mat medans Kristoffer meckade ihop bordet =), sen käkade vi och gick å la oss, kollade på Simpsons också!


image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0