En dag!

Har nyss kommit hem från jobbet, har jobbar sen kl 11.00. Kom så mycket folk att allt tog slut idag igen, as drygt. Men sen kom Toni och lämmnade massa med varor. Så då kunde vi börja jobba igen.
 Kom in en as skum killa idag, han ville bara ha kaffe om han fick låna toan. han fick läna toan, så va han där jätte jätte länge, sen kom han ut. då fick han sin kaffe. !
När jag sen skulle  gå å torka av ute borden, så frågade han om jag rökte.
 Jag sa neej och försrökte gå iväg men då sa han får jag bjuda dig..
 jag ba, neej  jag röker inte så gick jag in. sen kom han efter å så något som inte vi hörse. sen Kom Lelle från toan å frågade vart hans cigg var. !
Gissa vad den killen vart rädd och sprang iväg. då hade han tagit Lelles cigg å försökt bjuda mig, och sen kanske fått dåligt samvete och gå in och lämmna dom igen, så typiskt för han att Lelle kom ut just då! Hahaha! Jävla tjuv..!
Ucch hatar sånt, va fsn han hade ju råd med en caffe då skulle väl han kunna ha råd att köpa ett cisspaket själv..!
Sen kom Finlands melodifinalister till fiket och ville ha en varsin sallad! haha! Och Danny gick förbi.. Weee!
Nu e det inte långt kvar tills Kristoffer kommer hem från jobbet :)..<3
Får se vad vi hittar på ikväll!

Måste börja använnda mina nya skor sanrt.!
HATAR ALLA JÄVLA RYCKTEN!!!
Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0