Silkeslen känsla,

  • Har letat överallt efter en kuvertväska med hittar INGEN, Jag som vill ha.
  • Har varit in i alla skoafärer då menar jag ALLA, Men hittar inget par pumps i storlek 35. as tråkigt...

Sitter nu och läser en gammal vecko Revyn, har hittar några kuvertväskor med dom kostar mer än tusenlappen, så det är ingen id´e att kolla på dom, haha! Sen så hittar men ett par svarta skinnpumps från H&M, för 398 kr, men vill inte ha några skor från H&M, Inte för att det kanske är nå fel på dom, men känns inte rätt att köpa skor där. Jag får ge mig ut på stan och kolla efter skor. hah!
Mina Puma skor är ju sönder, skit skor..!

Gud vad jag tycker om mitt nya linne, <3 Jag är kär. haha!
Jag får lägga upp en bild på den sen!!

Den här sommaren har varit upp å ner, det tråkigtste är att det inte har varit nå
SOL, Så man ser ut som en död människa. as tråkigt, Synd att det är så dyrt att sola solaium..!

Nej nu ska jag gå och lägga mig framför tvn, och snart kommer Kristoffer hem från jobbet också! Sen får vi se vad vi hittar på, imorn ska jag jobba, så det känns bra! Få lite mer pengar på kortet. Sen hoppas man att Emma kommer sanrt också och hälsar på,
sen den 18 Augusti blir det The Voice i kungsträdgorden med Emma. <3

Hej då / madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0