ROCKS!

Vaknade as tidigt, Vid 08.00 gick Krisotffer till jobbet, jag låg kvar i sängen ett tag till, sen så gick jag upp, var lite närvös för att jag skulle ju jobba idag (har inte gjort det på länge.). Så tog mig upp ur sängen satt i linserna i ögonen, sen klädde på mig, diskade lite medans jag hade the Voice på i bakrunden. Sen var det dags att gå till jobbet :), Det gick as bra, kom ihåg alla sallader,mackor å sånt :) Kanoon! Jobbat från 11.00 till 16.00 typ , ska jobba imorn också! Tog hem 2 sallader till mig och Kristoffer till mat :P sen massa ost! Som jag ska äta ikväll till alla tv.program jag vill se. HAHA!

TV IKVÄLL -  19:00 Hell's Kitchen ,  20:00  Beyond The Break , 21:00 Project Runway , 22:00 Pussycat Dolls FINALEN!
Vilken kanooon kväll :)


Men nu ska jag vänta på att Kristoffer kommer hem, sen får vi besök idag också Oscar. heh!
Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0