Morgon .

 Gick och la mig halv 2 inatt efter att jag hade kollat klart på hata Göteborg, Inte nå bra film alls, Men vad skA man göra när man inte kan sova på nätterna, Det roligaste var när man kom in i sovrummet , så ligger Kristoffer ock smakar och är helt galen :P partat och har sig i sömnen :P hur kul som hälst (SKRATT), Men sommande till slut :P, sen vakande man imorche av att Kristoffer ska upp till jobbet, (jag sommnar om) sen vid hans 10 rast vknar ma nav att ma nhör någon klika på taljenterna :P haha! Mén går och lägge rmig i sängen igen efter han har gått tillbax till jobbet,
Får se om jag åker hem till Östervåla idag eller om jag gör det imorn, knas med pengar..!
Snart kommer lillasyrran hit så ska vi gå på Alsång på skansen :) Kuuuul!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0