It's funny..

En ny vecka, en vecka närmare skolstaren :/ Känns hur jobbigt som hälst, ingen sol har det varit dom här senaste veckorna, nu bara för att man ska börja jobba så kommer det säkert sol.!
Idag gick jag upp vid 10.00 typ sen satt jag  mig vid datan och kollade på en film, sen var klockan halv 12, så då fixade jag mat till Kristoffer :) <3 Så nu sitter man har och skriver sin blogg. Funderar på att gå ner på stan och kolla lite, skulle så järna ha ett par nya skor. Men men.. Ska börja jobba på onsdag igen (känns såååå bra) sen på torsdag kommer Carina in hit till stan så ska vi gå på stan.. hoppas bara på att det är fint väder och att man är ledig då ;) haha på fredag hoppas vi på ännu bättre väder, ska på skansen då med Carina och Kristoffer, om det  blir regn så ska vi gå å nå akvarium :P

Aja ska nu snart gå ner i tvättstugan och kolla vilken tid vi hade tvätttid :P Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0