Dags att skriva igen.

Det var ett tag sen jag skrev, har haft fullt upp, Har jobbat Onsdag & torsdag, sen på torsdagen kom Kristoffers mamma in till oss och Carro :) Eftersom jag jobbade så fick Kristoffer gå med dom på stan, men som tur va fick jag sluta tidigare, så jag ha gå med dom på stan också! Sen gick vi och handlade mat på Konsum, det blidde Köttfarsås med spagetti till mat (kristoffers mamma gjorde) hur gått dom hälst..! Tog det lungt på kvällen. Sen på Fredagen så gick vi till Skansen och kollade (såg vargen för en gång skull), var en mysig dag där, ingen orkade laga mat så vi köpte pizza, sen gick vi ner på stan igen för att byta Carinas skor. hehe gick bra. Gick in på Konsum och köpta grejer till paj, Äppelpaj vart det ÄLSKAR..! Käkade äppelpajen och kollade på tv. Lördag gick vi up tidigt, förjde med Crina till Tåget för hon skulle hem till Östervåla, sen gick vi en snabbis på stan, sen hem och hämtade filt och sånt, vi skulle ut och sola, solade typ en timme, orkade inte ligga dör nå länge. så vi gick hem sen! Tog det lungt på kvällen, Fick as MYCKET mat från mitt jobb, så nu är hela kyl & frys proppfull. :), Igår vart vi inne hela dagen flrutom när vi gick och handlade toapapper och hushållspapper. Käkade hemmagjord sallad och jag gjorde omellett.. haha (vet ej hur det stavas). Sen kollade vi på tv, Kristoffer speladelite på datan. haha! Sen gick vi och sov, vart en sen kväll.

Haft en kanon helg. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0