Äntligen lite soooool

Helgen har varit bra, var ut med tjejerna i fredags, vart en kanoooon kväll. Och i lördags åkte jag hem efter en sväng på stan, Kristoffer kom och möte mig vid stationen, sen gick vi hem och tog det lung, I går söndags var vi på stan ett tag, gick hem och köpte pizza, kollade på Simpsons och så, gick och la oss vid 12.00 ungefär. Idag är det SOL, äntligen sooool. Skulle vilja sola nu asså, men VART?? Jag kan ju inte bara lägga mig någon stands. Får hoppas det är fint vände när jag åker hem till Östervåla, antagligen på tisdag eller Onsdag..! Jag måste bli brun, ser ut som ett lik..

Alsång på skansen på tisdag. ska bli svin kul.. HOPPAS..

Nu ska jag börja städa lite..
Byee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0