Snow (Hey Oh)

Fredag toppen lärdag Okej.
Igår vart det inte så som jag hade tänkt mig, tillsist var jag helt plöstligt på krogen med Ida, min mage mår inte bra över det. Yeeeees Claras är kanon bra ju. någon som vill ut sanrt?

Idag bakis bakis bakis, Kristoffer var också bakis, haha har ett hål i en dörr nu efter fredagens fyllor. haha! inte bra! Fixat upp granen och så, tagit det lungt och varit på Vasum och drikit glögg (en klunk) haha sen julmust. mysigt, gick på gamla stans julmarkand också..

Imorn?
Jo baka...


Kommentarer
Postat av: jossan

öö va du på krogen ändå? bra stil att inte ens svara när ja ringde :S du kunde åtminstonde skriva på playa lr nå

2007-12-16 @ 11:26:39
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0