Madelene Lövgren

JAG ÄR:
blyg;
ibland, beror på ...
smart; ja, har bara otur när jag tänker ibland haha (lika svar som Jossan)
långsam; ja när det är en tid man ska hinna med :S
stressad; varje dag
tålmodig; nej
djup; ja
öppen; beror på
ärlig; oftast
positiv; ja
rolig; jag tycker det. :P haha!
ansvarsfull; ?


JAG HAR;
svikit en kompis; säkert
förlorat en bästa vän; ja men då är det ingen "bästa vän" man hade (lika svar som Jossan)
sagt att jag älskar en kompis; varje dag
sovit med en killkompis; ja
sovit med en tjejkompis; ja
pussat en av samma kön; ja
slagit en kompis; haha ja
en kompis som vet allt; Mimmi & Jossan
berättat hemligheter; haha

JAG HAR;
blivit sårad; ja många gånger
haft stadigt förhållande; Japp är i ett förhållande nu.
krossat någons hjärta; ingen anning, kanske
gett någon ditt hjärta; ja
"playat"; tror ej de
sagt att jag älskar någon och menat det; ja, varje gång
sagt att jag älskar någon, och ljugit; nej


FAVORIT;

låt just nu; jul-låtar
pryl; Tvn. min bästa vän
film; Glömmer alltid bort namnen på filmerna jag sätt
bok; nå värkligbaserad bok
lärare i skolan; Norrbert
plats; Gotland & Stockholm


JAG HAR;

sytt; på syslöjden
opererat mig; när jag var liten (tror jag) sen knät och nästa vecka i munen.
cyklat omkull; ja, men nu har jag ingen cyckel.
sjungit i duschen; ALLTID
hoppat bungyjump; nej
fobi för något; hajar och äkliga gubbar
varit på begravning; ja tyvärr. gammal mormor
sagt att jag hatar någon; ja och då menar jag det. oftast.
 

LIVET;
rött eller blått; rött
skriva eller tala; skriva
vatten eller cola; cola
nagelbitare; japp en dålig vana
mobil eller mp3; mobil
snygg eller charmig; charmig
lösgodis eller choklad; Lösgodis
frukt eller grönsak; Frukt.
film eller serie; film
festa eller softa; festa
sommar eller vinter; sommar
fredag eller lördag; lördagar
ljus eller lampa;
kärlek eller vänskap;
bio eller hemmakväll;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0