Lördag den 22/12

Julmiddagen igpr var mysigt, julklapps öppning och god mat, fick inte i mig nå vin eftersom jag hade ont i munen men drack vatten & julmust, bättre än inget annat.

Idag började dagen med att gå upp på stan, köpa dom sista klapparna, sen käka pizza på favvo stället, sen träffa Mimmi, vi gick hem hit bakade lite kulgodis och sen tog det lungt, fick julklapp av henne, sen nu har jag & Kristoffer bara kollar på tv, kollar nu på Ellf, eller vad den heter, men börjar få ont i munen igåen så funderar på att gå och sova, piss ont har jag.. fattar inte hur jag ska kunna käka julmat på julafton, får ont bara jag käkar ett popcorn..

Imorn åker vi till Östervåla,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0