Jag kan inte beskrivas, jag måste upplevas!

Har haft en okej dag, det bästa med dagen är att jag har klippt mig, och är så nöjd. fick pengar av Kristoffer för att kippa mig. Sen nu sitter jag bara här framför datan medans Kristoffer & Pejje sitter och spelar XBOX. Ikväll blir det en lung kväll. är lite sugen på att gå ut, men det blir det inte.. Gud har inte varit ute på as läääänge ju.. aja hae kul ändå! Massa bra tv ikväll. och ska nu jolla på andra avenyn som jag har laddat hem. Sen blir det dags att tjata på killaran att stänga av XBOXen..

Lördag utgång med Jossan, men vi kommer ej in någon stands, tråkigt dok. men Jossan? Kan vi inte gå ut här i Stockholm då? jag vet ett ställe (Y). hör av dig sms eller ring..

Så jävla nöjde med mitt hår.

Praktiken börjar nästa vecka, kanooon..

Kommentarer
Postat av: jossan

får se min lilla baby.. fest blir de iaf..
med antiobiotika hahahaha
pusssss

2007-12-05 @ 22:51:09
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0