I'm gonna kill you,

Har bara tagit det lungt idag satt i orgonrock fram tills kl 16.30 då jag kom på att jag inte ahr nå att ha på mig imorn på nyår .. fick panik och slängde på mig kläder och kutade ner till stan, gallerian var det som bara hade öppet, hittade INGET, Så får se om jag hinner ner på stan imorn innan allt stänger.. Att fira nyår iår blir med Kristoffer och hans kompisar i Uppsala så vi åker til luppsala imorn någon gång på förmiddagen. sen får vi se hur kvällen urartar sig, kanske slår en pling till Jossan!!! hehe vil lträffa henne, var as länge sen..!

Ska kolla på min stora kärlek idag med saltapinnar sen gå och lägga mig. kolla i garedroben också om man hittar nå kul. har ju en klänning, fast inte min.. men men .. sen fyller min syrra 17 år imorn också! så får hoppas att hon är inne i stan så man kan gratta henne.. annars åker jag väl hem nå inna lovet är slut.

Idag fyller Nina 18 år GRATTIS stumpan.

Hoppas ni får en bra kväll ..
ska försöka skriva imorn, om jag hinner.. annara GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0