Den 28 Dec

Äntligen fredag och det blir aldrig som man har tänkt sig. det vart en prefect morgon, sen ännu bättre på dagen, har varit på stan med Kristoffer, köpte lite saker på hemtex som vi nu har i lägenheten, vart skit bra, sen köpte jag en parfym.(ÄNTLIGEN).. Har nyss käkat sapgetti med köttfärsås, räster sen igår, men vad gör det. sitter här med ett glas vitt vin och väntar på Sabina, ikväll blir det en tjejkväll, men mycket gos och dryck. funderar på att dra till nuvå 22 en snabbis och förkröka ännu mer, sen vidare till Claras eller nå party ställe. jag säger det bara, bra att man fick pengar idag, men det ska ju då räcka i heeeela januari. (tur att man fyller år) haha!

Nu ska jag gå och fixa mig lite..

hoppas ni får en bra fredag..

Vin & glögg ikväll...


Kommentarer
Postat av: Jossan

vadå pengar idag? kom studiebidraget idag?
haha.. visste ja ej:P borde kolla kontot:)

2007-12-28 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0