beautyfull

Skit doktor asså! först när jag kom dit var det inge folk alls, dom tog emot mig och allt värkade bra, skiten kostade 260 kr för att besöka en doktor, men eftersom jag har så ont i magen å i brösten så beslöt jag mig för att betala skiten, sen väl inne fick jag vänta ett tag, sen fick jag gå in i rumet, när doktorn helt plöstligt kommer in stor som ett berg, efter 1 min fick jag gå, Han kännde lite på magen sen fick jag gå, efter 1 min, jag var inte äns där 5 min.. och doktorn berättade inte äns vad det var för fel på mig eller vilken medecin jag skulle få, det ända han sa var att drick inte nå kaffe eller rök, jag som inte gör något av dem sakerna lixom....! ARG 260 kr åt skiten då jag & Kristoffer kunde göra nå kul för det iställer eller käka nå gott...

Blää för doktorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0