artig?

Ja vad ska jag skriva om gårdagens praktik då!  Jo dom behandlar mig som diskare, jag är lixom där för att lära mig att laga mat inte gå med deras disk fram & tillbaka, Den där jvälva bruden var där igår också, jag säger då bara tur att hon bara är där under julborden, annara skulle jag ha bytt praktikplats direkt. Hon står bara och pekar åt mig hela tiden, gör det gör si och så! Och hon är inte äns min handledare.. Men fick sluta sluta tidigare igår, det var då tur det hade så ont i magen och i börstet, när jag väl var hemma fick jag en jätte god mat av Kristoffer.

image463
visst syns det att jag gillar min praktikplats?



Idag fick jag lov att ringa praktiken och säga att jag inte kan komma, jag ska till doktorn idag, hoppas bara dom tar emot mig, och att det går bra, ska kila iväg nu om ett tag. Så jag har det överstökat. Sen ikväll blir det jag som lagar maten och sen bara kolla på tv, imorn är det Uppsala som gäller, tandläkaren och till akis och blir förberädd på operatonen som ska äga rum på torsdag nästa vecka. orolig. någon som vill följa med mig? 

Ska gå nu så jag har det överstökat. gillar inte att ha ont i magen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0