4/12 Tisdag

lägenhetén ser ut som en svinstia, jag ser ut som ett monster och jag är så jväla trött. Men måste fixa upp i lägenheten nu känner jag, har ju ett fint pepparkakshus i fönstret. + jag åt mycket bättre om det är fint, ikväll ska jag & Kristoffer göra hemmagjorda hamburgare, som vi ska äta med pommes, mummms.

Min vecka ser ut så här, imorn är det kvällsrestaurang, torsdag är det storkök, sen på fredag ska jag jobba (pengar), sen på kvällen fika och ha det bra, lördag vet jag inte riktikgt hur det ser ut men ska ut och dricka med Jossan. (Jossan du har inte glömmt det va? ) det blit nog uppsala. Sen på söndag är jag nog bakis om inte ska jag gå på stan och kolla efter den sista julklappen..

Jag är så trött på folk som ljuger. & Hittar på massa saker som inte är sant..

"förlåt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0