3 dagar kvar

Åå jag har så ont i munen efter operationen igår, kan knappt öppna munnen, är så öm, hur ska det gå när vi ska äta julmat idag,? haah får äta med framtänderna. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll till julmiddagen men får se. sen får jag se om jag går ut en sväng och träffar Mimmi,Ida & Sabina. beror på hur jag mår, har inte tänkt drika nå eftersom jag är ny opererad och helt öm i munen och tandlös. haha! men kika för bi stället kan mna ju alltid göra, trist bara att det kostar 100 kr inträde...

Bara 3 dagar kvar till julafton, och det är ingen snö alls, men det är is på sjön i Östervåla ändå. fick jag veta idag, så kanske om vi är kvar i östervåla lite så åler vi ut på sjön och grillar. :)

Så här ser helgen ut.
Fredag - Julmiddag, kanske träffa Mimmi,Ida & Sabina på krogen. annara bar ahem och sova.
Lördag - Städa i lägenheten, baka och ta det lungt. när på stan och köpa det sista till julen.
Söndag - Janne & Ulrika kommer till oss för att lämmna ett köksbord, sen åker vi hem till Östervåla, kanske åker hem till mormor eller mamma och hälsar på en snabbis. sen bara tar det lungt.
Måndag - JULAFTON. Fira lite med mamma sen med Kristoffer. mysigt

Nää nu orkar jag inte skriva mer ska gå och kolla på vänner..
hoppas ni fär en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0