yeah.

Idag har det varit en bra dag, ( Fint väder ) efter vi hade ätit frukost så gick vi ner på stan. Kristoffer & Oscar köpte strumpor. Men efter ett tag skulle Oscar åka till Lina så då vart det bara Krisotffer & jag kvar, så vi gick runt på stan, då jag plöstligt fick tandvärk. Så jag ville bara hem och lägga mig. Efter att tandvärken hade släppt gick vi ner på stan igen och kollade, har hittat en as fin mössa/basker som är stikad som jag vill ha, 79 kr. Antagligen vit eller grå..! F¨r se när man har råd att köpa den. Sen gick vi in i lite mer afärer, gick in på Hemtex och köpte ett sängkitt. Örngott med påslakan = Brun & ett underlakan = brun också! as fina..! Knatade förbi Åhlens också där Kristoffer köpte hårfärg. Men sen vart vi så hungriga så vi knatade hem, när vi då gick förbi Duka där vi gick in för att titta med kom ut med en tavla. Sen efter det knatade vi hem.
Det var meningen vi skulle på tattomässan idag igen, men vi vart så trötta efter maten så vi stanar hema och kollar på Shrek 2 och äter Ostbollar. En liten mysig kväll ♥.

Imorn jobbar Kristoffer helg så då ska jag ner på stan och köpa födelsedags present till Alexandra som fyller 11 år på måndag, ska hem då en snabbis och fira henne, sen antaglien åka hem till Emma och sova där =), saknar dig Eemmss.!

 Hell yeah, Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0