Vart tog sommarlovet vägen?

Vart tog sommarlovet vägen?
Tiden har gått sjukt fort, och har haft en bra lov. Har hunnit med ganska mycket. förutom att solat, har ju inte varit nå sol. men men , så är det bara 2 dagar kvar på sommarlovet. idag och imorn, sen är det dags att bli störst på skolan. sista året på ekeby. och jag ska sattsa på skolan det här året, Det ska jag värkligen göra. Ska bli en duktig kock har jag bestämt, hoppas på att få en bra praktikplats här i Stockholm bara!
Tänk jag har bara 1 år kvar av skolan sen är det daga för vuxen livet. hehe men man har ju redan provat på vuxenlivet lite har ju flyttat hemmifrån, saknar syskonen kan jag säga. missmissmiss..!

Nu ska jag gå in på IKEA´s hemsida och kolla lite, vi funderar på köpa nytt till lägenheten.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0