Te & Ost,

Vaknade runt 10.00, sen fixade vi oss, sen var det dags att gå ner på stan. För Oscar skulle träffa sin morfar eller vad det var, sen gick K och jag hem och kollade på Bamse i trollskogen, och gjorde mat, råstekpotatis med kött vart det och beasås, as gott, synd bara att vi inte hade fler köttbitar än 2 st, så vi fick käka 1 var. haha! Men gjorde vitlöksbröd också, sen kollade vi på Hjälp jag är en Fisk. as rolig. hehe men hade sätt den förut. Vi har tagit det luuungt hela dagen, så imor kommer morfar in till stan, med lite sakerm (Hoppas på minna påslaken,örngott,överkast,dvd och lite sånt) , skulle vara kul om mitt skåp förljde med okcså, men men får se vad den gammle gubben tagit med sig!! Han kommer runt 09.00  - 10.00 så ska vi till Södermalm och sälja kantareller, sen hem till längenheten och visa runt morfar lite..!

Nu ska jag gå å kolla på tv med K
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0