Sommardag

Har varit på stan idag, hittade inget, men sen gick vi til Eden och där hittade vi lite saker. så kom hem med lite nyare saker till lägenheten.
Sen gick vi ut och solade en timme typ, hur sköönt som hälst..! Sen så tog vi det lungt framför tvn, sen gick vi och handlade på Lidel, köpte OST, som vi inte har haft på lääänge. båda vanlig hushållsost och cambertost. men när jag skulle ta en bit ost fårn camberten, så var det en SPINDEL i, så jag käkade färdligt pizzan sen så knallade jag ner till Lidel igen och bytte det. Har varit en låååång dag, just nu sitter jag har och har tråkigt, medans K ligge ri soffan och kollar på tv.
Om någon timme kommer Oscar hit och hälsar på, får se vad k och O hittar på. och jag hittar på, jag lär nog gå förbi Apoteket och köpa Ipren, har fått tandvärk igen :(, Längtar tills jag ska få sövas å fixa mina tänder..!
Imorn åker min kära Josefin och Sara till Bulgarien, eller inatt kl 04.00 haha! Är faktiskt avis på er tjejer, men hoppas ni får det super duper kanoon där borta i värmen. Älskar er <3
Nu ska jag gå å ta en bulle som jag fick av mormor igår =)

Kommentarer
Postat av: jossan

älskar dig snutt

2007-08-11 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0