Panik.

Snart börjar skolan, en vecka kvar av sommarlovet (mitt sista sommarlov är snart slut) PANIK. Det är precis 10 dagar kvar til skolan börjar, tänk nu är man störst på skolan igen, hah! Tänk att jag bara har ett år kvar av skolan, sen är det dags för jobb och bli vuxen. hah!

Men i veckan ska jag ta det lungt, idag om 30 min kommer morfar hit och hälsar på sen blir det en biltur mot Södermalm och sälja kantareller, sen hem en sväng, funderar på att gå ner på stan och kolla, sen en massa tv tittande blir det nog i veckan. Syrran ska nog komma in för att köpa sitt löshår, så då ska jag tärffa henne också! =). Sen på fredag runt 19.00- 20.00 åker jag och ♥ Kristoffer♥ till Smedjebacken till hans pappa som fyller 50 år, så vi blir nog kvar hela helgen, vi hoppas på fint väder, så vi kan åka ut med båten och sola lite.

Men tillbaka till SKOLAN, nu är det så att skolan inte betalar minna resor till skolan, så jag får lägga ut 1500 varje månad för att ta mig till skolan, INTE KUL ALLS! Men jag har ju valt själv att flytta så :), Men det känns lite surt ändå, skulle ju vilja köpa nya skor å ett par nya jeans, men får vänta med det. Har man tur så får an skolkortet från östervåla så då åker jag gratis buss till skolan, (anslutningsbussar) så då slipper jag gå eller SPRINGA till Ekeby frän centralen i Uppsala :)

Nu ska jag gå och plocka upp lite i lägenheten innan morfar ♥ kommer upp. och så ska jag kika lite på Nalle phu som är nu på tv.

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0