Mini resa!

Då är det dags snart att ta tunellbanan till Vallentuna, ska träffa morfar vid nogon dam, sen bär vi av mot Östervåla. Det är fint väder idag också, så jag har packat ner min bikinimormor och jag kan ligga och sola, hoppas på god mat ikväll, sen får vi se om jag träffar Emma & Petter eller om jag träffar dom imorn, får se.
Det ska bli jätte kul att åka hem till mormor å morfar har inte varit där sen i midsommars, låååång tid, jag som jämt brukar vara där. när jag var liten <3. hah!
Nää nu är det dags för frukost sen är det bara att röra på fläsket och dra ner till tunellbanan, Kommer att sakna Kristoffer♥, har inte varit hemma på 3 onsdagar, lite jobbigt. Aaaww!

image222

/ Sola,lungt (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0