Hottie

Har inte skrivit på ett tag, men har varit hos Emma från onsdags till lördags, har varit riktigt trevligt, i onsdags gick vi ut på seven, dansade och hade sviin kul. Torsdagen solade Emma medans jag väntade utanför, sen så åkte vi hem toh det lungt, kollade på film, gick ut och gick 2 kilometer, haha! sen hem och sov, fredags var vi hemma hos Emma hela dagen/kvällen, hennes familj hade främande, Dom skulle äta surströmming, snacka om att det stank i HELA huset, fast dom satt ute, Emma å jag käkade RÄKOR drack lite vin och cider sen gick vi över till Passoan. Sen kom Petter på besök så vi åkte en snabbis in till Uppsala och hämtade Emmas lillberor Micke. Sen käkade vi popcorn å hade mysigt..! Åkte hem på lördagen, vi gick å handlade direkt, sen tog vi det lungt kollad epå film och så, kom isäng ruint 01.00..
Idag kom vi inte upp ur sägen förns kl 13.00 - 14-00, gick direkt till afären och köpte saker till soppan, sen så har vi bara legast å slöat hela dagen. Har varit inne fast det har varit as fint väder..!

Nu är Kristoffer å handlar, skulle köpa glass och POPCORN, Sen ska vi kolla på film. Blir nog en tidig kväll eftersom Kristoffer ska jobba, sen imorn ska JAG sola om det är fint väder, måste bli brun...!

Ska åka till mormor å morfar någon dag i veckan om jag orkar..

Kommentarer
Postat av: jossan

älskar dig

2007-08-06 @ 14:15:27
URL: http://josefin88.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0