Hemma igen

Då är man hemme efter en liten mini resa till Östervåla, åkte till Vellingby för att träffa morfar, seb åkte vi hem till Östervåla, hur varmt som hälst i bilen, bläää! Sen när vi kom hem till mormor å morfar så var mormor ute på gården å fipplade med blommorna, sen så åkte vi ner till Östervåla, hem till familjen Lövgren, Alla var hemma så jag träffade Fanny <3 Alexandra,Mamma å Samntha, var väl ok, sen när det var dags att åka hem till mormor å morfar så fick jag nykeln till mitt rum, och där var det tomt, då har mamma å Samantha plockat ut ALLA minna grejer förutom aängen å lite skåp, vart bråk som vanligt, så jag åkte till afären helt förstörd :( hatar att grina..! Köpte god mat :), Medans mormor å jag gjorde maten så var morfar ute i skogen och plcokade svanp, sen när ha nkom tillbax käkade vi kfräftor, kött å poptais ;).
Kollade på tv på kvällen och tog det lungt, Sov inte sååååå mycket eftersom mormor snarkar hela tiden :/. haha
Igår torsdag så var mormor å jag ensama hela dagen, eftersom morfar hade åkt till jobbet,vi plcokade vinbär och käkade potatisbullar med fläsk sen på kvällen, å kollade på en film. Lite upp å ner med mamma..!
Idag kom mamma förbi på morgongen, vart bråk igen, men sen kom morfar hem från stockholm, så då körde han min till bussstationen i östervåla, så åkte jag hem till stockholm, Så nu sitter men här hemma å väntar på Kristoffer, har nu varit hemma i 15 min :) haha!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0