Finast,

Igår fick jag popcorn av Kristoffer som jag hade till ghost whisper, satt fint i maggen..Men just nu sitter jag och äter en cocosboll, till frukost. Men ska snart ge mig av till köket och göra riktig frukost. Får se vad som händer idag, Oscar kommer någon gång idag och hälsar på oss, får se vad som händer då! Ville ju åka till Emma och käka med dom och umgås med eftersom jag inte fått in nå pengar på komtot så går det INTE...
Men Om jag är riktig snabb nu så kan jag vara klar till 12.00 då när jossan kommer hit till Stockholm med Emma,Linn och Henke. Dom lyckosarna ska på Grönan..
Men vi får se hur dagen blir för min del, men behöver ju inte göra saker hela tiden. Imorn blir det tatto mässa med Kristoffer, kommer bli så kul tycker jag. men 150 kr för att komma in var väl lite och ta i tycker jag. :/
Nu ska jag gå och käka frukost, kanske göra lite popcorn också.. Älksarrrr.

Ååå dom på praktiken eller där jag vill ha praktik har inte hört av sig så jag ska gå och fräga några andra ställer idag. HoppasHoppas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0