...I don't wanna loose your love tonight....

Tonight, har träffat Henke som kom och hämtade mig efter bingon som han hade varit på, haha,
Åkte hem til han och kollade på tv och i tatuerings-kataloger, sen efter ett tag kom syrran  dit också, blödde näsblod :/, sen kollade vi på tv och pratad massa minnen, sen vart det för sent för Henke som ska utt kl 6.00 imorn, så syrran & jag gick hem i mörkret och prtade skit. väl hemma tog vi fram CHIPS direkt, och svullade och pratade mer skit, och prövae kläder tills imorn, gud vad vi kommer vara snygga imorn syster, hahaha!

Nu sitter jag i sängen och skriver blogg, och pratar med Dennis på msn, saknar den killen så mycket,
pratar om att vi ska ta en tripp med en båt nu snart, typ till Tallin eller något, om ingen annan bekant vill följa med så åker bara vi två, ska bli så roligt, hoppas bara de blir av..

* Iband vill jag bara flytta tillbka hem hit till hålan, men skulle nog inte klara av de,
All jävla skit snack, falska männisor, alla jävla ...!
Men ändå finns de något som gör att jag vill tillbaka, Lisa,Henke,Syrran,Familjen,Christoffer,Dennis, Skogen.
Humm, får se hur det ser ut om ett ÅR.

Nu ska jag sova, imorn blir det en speckad dag.

* vakna
* klä på sig
* hämta fanny på skoln
* systemet
* bada
* äta
* sminka sig
*böja dricka
*möta upp syrran
* åka till stan
* träffa Jossan
* hem till Therese
*börja dricka
* utgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0