Mys med Jossan

Kvällen igår vart toppen, har nog inte haft så kul på länge!
Först var jag ensam hemma hos Jossan med hennes mamma, jag fixade mig lite och käkade pizza!
Sen kom Jossan & Jocke hemdå var det bara dags att börjar dricka, mycket mysigt, fixade oss & pratade!!
Sen åkte vi hem till Therese och satt där och drack lite, sen knatade vi till people. där träffade vi Rakel och de vr himla kul att träffa henne igen.
Kvällen slutade bra hemma hos Jossan, då vi gjprde pizza & jag brände mig :/ men de gjorde inget!

Idag vaknade vi vid 14.00 käkade frukost och sen har vi bara mysy, ollat på tv, ätit chips och så!
Nu kollar vi på one tree hill, väntar på Gossip girl. sen sover jag kvar här inatt igen. <3
Imorn blir de jobb, och tillbaka till stor stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0