Is it possible Mr. Loveable

Just kommit hem från skolan, det har varit dö lungt idag, så himla skönt, sprang lite mallan storkök och resaurangen, och smakade på alla goda efterätter, så himla gott.
Vi hade bra mat idag i skolan, dick berom för min remuladsås (Y)..
Och tummen ner för att vara inne hela dagen i et tkök, och missa all sol, men hoppas på bra väder i helgen.
När jag gick hem kollade jag in på Butterix spanade in kronor och studentgrejer, saker till skivan, det komme rinte bli så billigt som jag trode det var. men man tar ju bara STUDENTEN en gång, och man har bara STUDENTSKIVA en gång..!

Ikväll är jag & Kristoffer bjudna på maskeradfest någon stands i Sverige, kom ej ihåg vad det heter, men jag är just nu inte så taggad, men vi får se, annara blir det nog bara soffan hemma eller något sånt..

Madelene Lövgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0