Kan inte sova.

Kenny ringde igår och frågade om vi skulle hitta på något, jag var sugen på kareoke så vi drog till Metran, Ringde dit några vänner till, Hind & hennes kompis kom, var kul. sjöng Vill Ha dig & I´m Yours, sen mitt i allt kommer Furu & Berra, kvällen slutade med att jag var arg,sur & besviken, men hoppas att det fixar sig idag...!!
Asså varför ljuga om en sån sak?
Fan var arg jag blir..
aja en toppen kväll ändå, fast det såm hände :/

Vaknade av att Denise ringde och väckte mig, hon undrade när jag skulle börja jobba!
Sen berättade jag hela historien, =(, sen efter det kunde jag inte sova så gick upp & kollade på tv..
Och har pratat med mamma också, det är bra att du säger det du tycker mamma!!

Jobbar bara 4 timmar idag, skönt!'
Sen får jag se om jag hittar på något med Denise eller så!
Lösa problemet runt 17.00 hoppas bara du ringer annars skiter jag it..
Jag är inte värld den skiten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0