Det närmar sig.

Det har har nog varit den värsta helgen på länge!
Igår tog jag det lungt, käkade godis & popcorn, sen väntade heeeela dagen på ett samtal, men icke..
Så kunde jag inte sova häller så kollade på tv, heeela natten.
Idag har jag varit ledig, skönt, så sov till kl 14.00 typ sen åkte jag in till stan för att träffa Carro, köpte julklapp till morfar & mormor, så nu e det fixat, Gick och köpte pizza också! gott var det!!!!!!!
Nu sitter jag och myser framför tvn, med datorn i knät, och kollar på Heartbreak Hotel, skrattar som fan!!
Jossan - du & jag om några år. HAHAHA!!!
Pratat med mamma nyss också, med de ringde så hon skulle ringa upp, men har ej gjort de. :/

Imorn blir det jobb 11.00 - 18.00 sen träffa Sofia <3


Panik, julen närmar sig, och har ingen julkänsla i kroppen alls!!

Vill bara åka hem till våla nu, sova i mammas hus, och mysa.

På tisdag <3 Längtar..

Ibland är det skönt att komma hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0