Godmorgon, Godmorgon...

Ensam är stark.

Vaknade av att mamma ringde mig och berättade att jag ska till Karolingskasjukhuset denna månad och fortsätta med uppgiften som jag plus massa andra barn som är födda 89 och förtidigt födda. har varit på många besök!
Denna gång ska jag åka in i en maskin och dem ska kolla på min hjärna eller något, hoppas att dem inte hittar nå skit, orolig.
får pengar för att åka dit också!

Ska börja fixa mig sen ska jag åka hem till Denise och dricka te, sen får vi se vad som händer efter de!
Är jätte trött, mina ögon gör ont också. Måste fixa glasögon och nya linser. ETT MÅSTE!

Kanske kryssning den 25de, något att se iframemot..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0