Ett sånt där lyckopiller!

Godis är det bästa när man är ledsen !!!
Sitter nu nerbäddad i sängen och svullar lösgodis!
Har varit till centrum och köpa klycklingspätt och potatissallad som jag snart ska äta.
Sen ska jag kolla på ice age 3 igen och bara slappa!
Har inte varit ute på 100 år och jag vill värkligen gå ut, men inga pengar!
Tack kära mamma för att jag fick 200 kr av dig till mat, du är underbar!

Funderar på att flytta, vill flytta till Uppsala, närmare hem!
Men först fixa ett jobb där, och de finns inga alls i Uppsala typ!
Uppsala är min älsklings stad, mår så bra när jag åker dit, alla mina vänner är dar också.
Har vänner här i Stockholm också, men vill ändå tillbaka dit!
Inte för att jag har bott i Uppsala, men skulle nog trivas där!

P ..  Ett sånt där lyckopiller! du är mitt lyckopiller!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0