Tiden går fort!

4 dagar kvar på Oktober, och de betyder 2 månader och 2 dagar kvar tills jag måste flytta ut ur lägenheten!
Har lite smått panik över de!
Vart ska man ta vägen?
Men jag tror att de fixar sig, eller jag hoppas!

Har jobbat i helgen, i söndags var de förjävligt, så mycket folk, jag sprang som en idiot, fram och tillbaka, men dagen gick fort.
var också på bio med T i lördags , flickan som lekte med elden, den var bra faktiskt!
Sen efter bion åkte vi hem till T och käkade kina mat!

Igår var jag hem en snabbis och fixade och donade i lägenheten, sen ringde jag Carro och bestämmde vi att ses i stan, käkade på taco bar och snackade skit, en latte vart de sen också för min del!
Sen mötte jag upp T och vi åkte hem till hans mamma och vart bjudna på mat, sen åkte vi förbi hans syrra på vägen hem för att säga hej!

Idag ska jag åka in till stan med S och barnen, ska hämta ut biljetterna till kryssningen imorn, sen får vi se vad som händer!
Betala hyran ska jag göra idag också! Jippiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0