Rock And Roll....

Kursen som jag var på går med jobbet var ok,
handlade om Radisson, hur dem hotelen är i europa och här i sverige!
Fick se på några filmer, hur man ska bemöta gästen, prata med gästen mm!
Yes i can - heter kursen!
Aja har inte så mycket att skriva om den!

Träffade Carro när jag var på väg till tuben, pratade på som vanligt!
Måste ses nå dag! :)
Sen åkte jag Bergshamra för att träffa T, sen åkte vi hem till T och lagade mat, mysigt!

Idag: Kunde inte somna om när T gick till jobbet,
Så kollade lite på tv och nu sitter jag framför datan!
Ska träffa C idag vi ska åka in till stockholm och kolla i affärer,
efter de åker jag hem till Vällingby och kollar läget, om man har fått nå post eller så!
Sen möta upp T..

Imorn : Jobb mellan 8.00 - 15.00 sen möter jag upp T i stan, ska kolla efter födelsedagspressent!
Sen blir de ferre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0