You make my heart sing

äntligen en jobb helg över, vart en kort jobbdag i fredags, så efter jobbet åkte jag hem till Denise som bjöd på massa koppar te, mycket prat och skratt, sen tog jag tuben hem till mig och hoppade rakt ner i sängen, förökte verkligen att sova men gick inte så bra!
Upp på lördagen ganska tidigt för att åka till jobbet, gick bra, slutade någon gång vid 18, tog pendeln till märsta, sen var de laddat för fest, har nog inte haft så kul på länge, helt plöstligt var de ungefär 40 min tills jag skulle gå upp, och åka till jobbet, så gick nästan direkt till bussen från festen.....
Jobbdagen gick ok.. fick slut vid 15.00 sen åkte jag hem till T, senare beställde vi kina mat och kollade på Da vinci Koden, men somnade nästan direkt..

Vaknade runt 12.00 idag, gick upp, gjorde gröt och nu sitter jag här, kanske ska till T´s syrra och ta en kopp kaffem så man vakna till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0