the big city

Det vart en trevlig kväll igår, mötte upp T och så åkte vi in till stan, gick runt en stund och letade efter ett fik med hittade inget, så vi kollade runt lite i 2 butiker, efter de gick vi till Olerys och kollade på matchen!
1-1 vart de :), käkade hamburgare och drack coola till, super gott! Trevligt sällskap också!
Efter matchen åkte vi till Märsta.

Var super trött idag när jag skulle upp, sovit mindre än 4 timmar..!
Jobbet gick bra, hade en mysig frukost med tända ljus och nybakat bröd. gott!
Så tänkte jag - de blir nog en lugn dag, men nej nej ..
vart helt galet, mycket folk, förlite personal, fick jobba över 1 timme, men skulle ha fått jobba över mer, för dem behövde verkligen folk idag..!
Vart ingen besiktning idah häller, så kunde ju ha jibbat över hur länge som hälst, men men..
Nu ska jag snart börja röra mig mot Uppsala :D, träffa Therese, funderar på att ringa Jossan också och fråga om hon vill äta med mig och therese, tror vi ska äta ute idag, ska bli så kul !!!
Så Uppsala ikväll (nu), imorn Östervåla hem till familjen!!!

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0